Guest Robin Steen Posted November 13, 2002 Share Posted November 13, 2002 Hi my name is Robin im looking for someone who owns Hux Flux - Cryptic Crunch and would like to sell it to me. Please reply if you are interested in selling your copy! or know someone who is!!! I REALLY WANT THIS ALBUM best regards Robin Steen Denmark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Full Lotus Posted November 13, 2002 Share Posted November 13, 2002 Good luck in getting hold of this. It's been out of print for a while Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rektum Posted November 18, 2002 Share Posted November 18, 2002 Hvor meget vil du gi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robin steen Posted November 19, 2002 Share Posted November 19, 2002 hvor meget vil du have? hvilken stand er den i? der skal helst ikke være nogen ridser i!!! gi mig en pris så skal jeg fortælle om det er for meget! send mig en mail på: steenrobin@hotmail.com så kan vi snakke videre der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts