Guest Swede Indeed Posted January 10, 2002 Share Posted January 10, 2002 Anyone living near Strängnäs going? (Yeah, fat chance but anyway) Eller va fan Någon som bor i närheten av Strängnäs som ska gå? Ni lär ju kunna Svenska i så fall :-) Svara här så kan vi byta mail eller ICQ eller nåt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest PuuhaMees Posted January 11, 2002 Share Posted January 11, 2002 Jag bor i Domsby och det är inte i närheten Findeed . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mahoney Posted January 11, 2002 Share Posted January 11, 2002 vart fan är strängnäs? ,, hehe.. nej då, men tyvärr,, Karlstad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest unit Posted January 16, 2002 Share Posted January 16, 2002 hehe min brosa ska upp och göra lumpen i strängnäs . Ligger väll ganska nära stockholm eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest trancer Posted January 17, 2002 Share Posted January 17, 2002 japp..jag ska till moonflower 7...fett att se X-dream spela i lilla docklands.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mahoney Posted January 17, 2002 Share Posted January 17, 2002 Trancer: Jeppp, men de där ryktena om splittrat X-Dream, är det inget att ta på allvar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
soem aeld Posted January 18, 2002 Share Posted January 18, 2002 Jag bor i Södertälje.. det är ju på mellan Sthlm och Strängnäs typ? Och jag ska fett dit! Trancer, vi borde skaka hand då... Link to comment Share on other sites More sharing options...
soem aeld Posted January 18, 2002 Share Posted January 18, 2002 Vill nån nått så finns jag på 2226032 på ICQ eller soem-aeld@telia.com som email Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest trancer Posted January 19, 2002 Share Posted January 19, 2002 nej..dem lär ju spela..jag är 100 på att det e skitsnack..annars hade dem informerat oss om det... japp vi kan skaka hand då =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts