Guest Psy-Kid Posted July 27, 2002 Share Posted July 27, 2002 Jag e 15 år och vill gå till nåt party!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest transphere Posted July 28, 2002 Share Posted July 28, 2002 men skriv på engelska som alla andra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniel Posted July 28, 2002 Share Posted July 28, 2002 eftersom du verkar svensk i allra högsta grad så svarar jag på svenska! om du vill gå på party så borde du besöka www.mandarin.nu och där kommer du att finna en massa info om partyn, artister, och mycket mera.... sidan är svensk också! lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Psyaholic Posted July 29, 2002 Share Posted July 29, 2002 transhpere, han/hun er jo 15 år. Dvs at partys i utlandet er uaktuellt (hvis man har ansvarlige foreldre) dessuten er det lettere å skille ut info hvis det er på svensk siden da får man mer lokal info. takk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxi Posted July 29, 2002 Share Posted July 29, 2002 party? finns väl lokala discon där du bor? ;9 ho! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest transphere Posted July 29, 2002 Share Posted July 29, 2002 mjo, det ligger nåt i det du säger Psyaholic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Psy-Papa :) Posted July 29, 2002 Share Posted July 29, 2002 Fritisgården? Leka i sandladan, du ska inte pa party POJK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Psy-Kid Posted July 29, 2002 Share Posted July 29, 2002 Pojk!??!?!....fyfan...fritisgården och dom lokala diskona spelar skitmusik....hiphop & rap hela tiden...så jävla irriternade... om dom spelar trance så är det "Commercial" trance som t.ex. Ian Van Dahl & LasgO (!!!) Jag har besökt www.mandarin.nu ganska länge och hittar fortfarande inget party som tilllåter att jag drar dit. Lägsta ålder jag har sett är 16, får väl växa lite till då JAG VILL JU PARTAJA SOM EN GALNING TILL PSYKADELISKA LJUD PS. Krumelur - Ytttre Rymden e grymm (supermario )...JAG ÄR INGEN NEWBIE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pojk .. ???? Posted July 29, 2002 Share Posted July 29, 2002 Pojk!??!?!....fyfan...fritisgården och dom lokala diskona spelar skitmusik....hiphop & rap hela tiden...så jävla irriternade... om dom spelar trance så är det "Commercial" trance som t.ex. Ian Van Dahl & LasgO (!!!) Jag har besökt www.mandarin.nu ganska länge och hittar fortfarande inget party som tilllåter att jag drar dit. Lägsta ålder jag har sett är 16, får väl växa lite till då JAG VILL JU PARTAJA SOM EN GALNING TILL PSYKADELISKA LJUD PS. Krumelur - Ytttre Rymden e grymm (supermario )...JAG ÄR INGEN NEWBIE! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxi Posted July 30, 2002 Share Posted July 30, 2002 psy-kid. du e rolig jue jag har inget emot att såsa till lasgo eller ian van dahl, så länge jag har rolit me kompisarna. dessutom är d oftast inte så mkt fel på flikkorna där ;} växa upp får du väl göra. men ha inte för bråttom. att va femton e skoj. d vet ju jag! =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Psy-Kid Posted July 30, 2002 Share Posted July 30, 2002 ok...men kan nån ta mig till sandlådan i Voov-Experience???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mars Posted July 30, 2002 Share Posted July 30, 2002 will you eventually understand guys that this forum must be feed with ENGLISH messages only. i deleted the latest sweedish thread like that with the portuguese one and you're restarting. please. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts