Jump to content

JAG VILL GÅ TILL NÅT PARTY!

Guest

Recommended Posts

Guest daniel

eftersom du verkar svensk i allra högsta grad så svarar jag på svenska!

om du vill gå på party så borde du besöka www.mandarin.nu och där kommer du att finna en massa info om partyn, artister, och mycket mera.... sidan är svensk också!

lycka till!

Guest Psyaholic

transhpere, han/hun er jo 15 år. Dvs at partys i utlandet er uaktuellt (hvis man har ansvarlige foreldre) dessuten er det lettere å skille ut info hvis det er på svensk siden da får man mer lokal info. takk.

Guest Psy-Kid

Pojk!??!?!....fyfan...fritisgården och dom lokala diskona spelar skitmusik....hiphop & rap hela tiden...så jävla irriternade...

om dom spelar trance så är det "Commercial" trance som t.ex. Ian Van Dahl & LasgO (!!!)

Jag har besökt www.mandarin.nu ganska länge och hittar fortfarande inget party som tilllåter att jag drar dit. Lägsta ålder jag har sett är 16, får väl växa lite till då :(

JAG VILL JU PARTAJA SOM EN GALNING TILL PSYKADELISKA LJUD

PS. Krumelur - Ytttre Rymden e grymm (supermario :P)...JAG ÄR INGEN NEWBIE!

Guest Pojk .. ????

Pojk!??!?!....fyfan...fritisgården och dom lokala diskona spelar skitmusik....hiphop & rap hela tiden...så jävla irriternade...

om dom spelar trance så är det "Commercial" trance som t.ex. Ian Van Dahl & LasgO (!!!)

Jag har besökt www.mandarin.nu ganska länge och hittar fortfarande inget party som tilllåter att jag drar dit. Lägsta ålder jag har sett är 16, får väl växa lite till då :(

JAG VILL JU PARTAJA SOM EN GALNING TILL PSYKADELISKA LJUD

PS. Krumelur - Ytttre Rymden e grymm (supermario :P)...JAG ÄR INGEN NEWBIE!

psy-kid. du e rolig jue :)

jag har inget emot att såsa till lasgo eller ian van dahl, så länge jag har rolit me kompisarna. dessutom är d oftast inte så mkt fel på flikkorna där ;}

växa upp får du väl göra. men ha inte för bråttom. att va femton e skoj. d vet ju jag! =)

will you eventually understand guys that this forum must be feed with ENGLISH messages only. i deleted the latest sweedish thread like that with the portuguese one and you're restarting. please.